Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Moulin Rouge

Χτες το βράδυ η Λώρα γνωρίζοντας το πόοοοοσο μ' αρέσει το Moulin Rouge μου έστειλε ένα link από το tumblr.com με 15 ερωτήσεις για την ταινία. Αχχ... δεν βλέπω την ώρα να τις απαντήσω!!! Λατρεύω Moulin Rouge (και Ewan McGregor φυσικά). Προφανώς, όμως, δεν θα τις γράψω όλες σήμερα, οπότε ας ξεκινήσουμε!!
This is a story about Beauty, Truth and Love


1) What did you think of Moulin Rouge the first time you saw it? Ήμουν περίπου δέκα χρονών (o.m.g. πότε πέρασαν 9 χρόνια?!?!) και την είχε πάρει η αδερφή μου από το video club. Στην αρχή ζαλίστηκα λίγο, γιατί οι σκηνές εναλλάσονταν πολύ γρήγορα. Επίσης, δεν προλάβαινα τους υπότιτλους και εκνευριζόμουν! Στις πονηρές σκηνές πάλι κοκκίνιζα (ήμουν μικρούλα), και στο τέλος κοκκίνησαν τα μάτια μου μια και καλή από το κλάμα!! Πολύ συγκινητικό το τέλος και ας το ξέραμε από την αρχή. Μου σπάραξε την καρδιά ο καλός μου ο Ewan που έκλαιγε!! Ήθελα να σκοτώσω τον Duke που τους πολεμούσε τόσο καιρό και δεν τους άφησε να χαρούν τον έρωτά τους! Κρίμα... πολύ κρίμα! Τώρα, μετά από άπειρες φορές που το έχω δει, ξέρω όλα τα λόγια και στα αγγλικά και στα ελληνικά! 

2) Who is your favorite character? Why? Του Κρίστιαν (Ewan McGrogor) φυσικά!! Χωρίς γιατί!!! Είναι τόσο γλυκούλης... τόσο τρυφερούλης... τόσο ρομαντικός!! Και πάντα πρόθυμος να θυσιαστεί για την αγάπη του!! Αυτοί είναι άντρες (γκουχου γκουχου).

3) Who is your least favorite character (other than the Duke)? Why? H Nini!!! Πόσο ηλίθια!! Αφού έβλεπε ότι τα παιδιά αγαπιούνται γιατί τόση κακία?!?! Πόσο σκύλα!! Στο τέλος την δείχνει δακρυσμένη... αλλά είναι πλέον αργά για εξιλέωση!!!!

4) Who do you think the best acting is done by? Και εδώ για τον Ewan ήθελα να πω... Αλλά για να μην γίνω γραφική θα πω όλο το casting!! Πραγματικά, δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον!! Παίζουν τόσο καλά όλοι!! Τέλεια ταινία!!!! Τέλεια!!!!

5) Which song is your favorite? Why do you like it? Αχχ... όλα τα τραγούδια είναι καταπληκτικά και εννοείται πως τα ξέρω απ' έξω!!! Τελικά νομίζω πως με έχει σημαδέψει αυτό το έργο! Whatever... Θα πω το Come What May. Είναι το μυστικό τραγούδι των εραστών (όπως το χαρακτηρίζει ο Ewan). Το τραγούδι τους!! Και ξέρουν πως όποτε το πουν ο ένας θα είναι δίπλα στον άλλον, έστω και με την σκέψη! Στους στίχους του μιλάει για τη δύναμη της αγάπης που μπορεί να περάσει θάλασσες και βουνά και για το πως ο έρωτας αλλάζει την ζωή του ανθρώπου! Η αλήθεια είναι ότι εξειδανικεύει τον έρωτα και την διάρκειά του, αλλά ποιός ερωτευμένος δεν νιώθει έτσι?!?! Αυτή πιστέυω είναι και η μαγεία του...

2 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι το Come what may είναι ένα από τα τραγούδια που είχα βαρεθεί να μου το τραγουδάς μέχρι που είδα την ταινία και το λάτρεψα (τότε όμως σταμάτησες να το τραγουδάς XD).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο τραγουδούσα μέχρι να γίνεις fan, μετά δεν είχε νόημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή