Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Authority

Λένε πως ο πραγματικός χαρακτήρας του ανθρώπου φαίνεται όταν αποκτά εξουσία. Κάθε μορφή εξουσίας. Και για να το κάνω πιο συγκεκριμένο... μιλάω για την εξουσία που δίνουν κάποιοι στις πρώην τους, το δικαίωμα αν θέλετε να καθορίσουν το μέλλον της παροντικής τους σχέσης.
Οι περισσότερες (για να μην πω όλες- δεν μ αρέσει να γίνομαι απόλυτη) θα τους χώριζαν. Το πιο εύκολο είναι αυτό, να χωρίσεις ένα ζευγάρι. Εξαφανίζεις την μέγαιρα (γιατί για τις πρώην όλου του κόσμου η νυν είναι μια μέγαιρα και το αντίθετο), ικανοποιείς τον εγωισμό σου και συνεχίζεις τη ζωή σου με τον πρίγκιπα.......
ZDOOP!! Την συνεχίζεις μέχρι να θυμηθείς ποιός ήταν ο λόγος που το διαλύσατε την πρώτη φορά και να συνειδητοποιήσεις πως δεν είναι αυτός ο πρίγκιπάς σου. Δεν ταιριάζατε, σου 'χε κάνει τη ζωή δύσκολη, του 'χες κάνει τη ζωή πατίνι. Μήπως τελικά ήταν καλύτερα με τη "μέγαιρα"? Μήπως ήταν και εκείνος πιο ευτυχισμένος και εσύ πιο ήρεμη?! Ήταν μια σχέση με όλες τις προοπτικές για happy end και την διαλύσατε για να κολλήσετε ένα ήδη σπασμένο γυαλί. Το γυαλί όταν σπάει ποτέ δεν ξανακολλάει!
Και ξανα ρωτάω... πόσες πληγωμένες από εγωισμό πρώην θα το σκεφτόντουσαν όοοολο αυτό πριν να είναι αργά?! Πριν διαλυθούν οι ζωές 3 ανθρώπων, που ο ένας από αυτούς είναι εκ των πραγμάτων αθώος?!Πόσες πρώην θα ωθούσαν τους πρώην τους να συνεχίσουν τη σχέση με τη νυν?! Πόσες θα προσπαθούσαν να σώσουν αυτή τη σχέση?! 
Έχω κληθεί να σώσω μια τέτοια σχέση. Να πω ψέματα για να μην διαλυθεί. Πονάει να βλέπεις τον πρώην σου με άλλη, όσο υπεράνω και να είσαι (και πιστέψτε με δεν υπάρχουν υπεράνω γυναίκες!). Από κει και πέρα αν πραγματικά είχες νιώσει αισθήματα για αυτό το άτομο καταλαβαίνεις ότι η ζωή του είναι καλύτερα μαζί της. Όταν ξεκινάει κάτι καινούριο ποτέ δεν ξέρεις πόσο θα κρατήσει... ξέρεις όμως γιατί τελείωσε κάτι παλιό.
Και ο λόγος αυτού του post είμαι σίγουρη ότι θα παρεξηγηθεί, αλλά έχω συνηθίσει! Ο καθένας έχει την δικιά του αλήθεια και δεν έχω σκοπό να του την αναιρέσω. Όσο για το παρόν μου, κανείς δεν μπορεί να το κρίνει χωρίς να το ξέρει... γιατί τουλάχιστον εγώ δεν το απατάω με το παρελθόν μου!


Kisses,
Kritsinoula

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου