Τρίτη 23 Απριλίου 2013

My sweet sister...

Αν με ρωτούσαν πόσες μαμάδες έχω θα τους έλεγα δύο! Και αν με ρωτούσαν ποιά αγαπάω περισσότερο θα τους έλεγα πως αγαπάω και τις δύο το ίδιο, μόνο που έχω αδυναμία σε μια από τις δύο... στην μικρότερη!
Έχοντας 7 χρόνια διαφορά με την αδερφή μου ήταν πάντα σαν δεύτερη μητέρα για μένα. Και αν καμιά φορά μου ξεφεύγει από κανένα μικρό αθώο ψεματάκι στη μαμά μου, από την αδερφή μου δεν μπορώ να κρύψω τίποτα. Ξέρω πως θα καταλάβει το ψέμα πριν το πω! Επίσης, ό,τι σκατά κι αν φάω θα είναι η πρώτη που θα το μάθει, για να με βοηθήσει ή να με παρηγορήσει!!
Αν μαλώνουμε?! Σκοτωνόμαστε!!!! Εξάλλου είμαστε τόσο διαφορετικοί χαρακτήρες...!! Αλλά δεν μπορώ να της κρατήσω μούτρα πάνω από πέντε λεπτά! Μετά από πέντε λεπτά είναι όλα όπως πριν. 
Και αν τολμήσει κανείς να την πειράξει μπορώ να τον σκοτώσω!! Για μένα ας πουν ό,τι θέλουν... αλλά για την αδερφούλα μου ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!!
Το να έχεις αδέρφια είναι το καλύτερο πράγμα στον κόσμο. Είναι οι άνθρωποι με τους οποίους έχεις το ίδιο αίμα... είναι οι πιο κοντινοί σου... η σύνδεση είναι μαγική!!!! Και πραγματικά στεναχωριέμαι όταν βλέπω αδέρφια που δεν το έχουν συνειδητοποιήσει!!!! 
Δεν ξέρουν τι μαγεία χάνουν!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου