Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Aρκεί να θέλεις





Τις τελευταίες μέρες η Νάνσυ μου χει βάλει χέρι για τις άθλιες μουσικές μου επιλογές. Για να αποφύγω τη γκρίνια της
το ραδιόφωνο του κινητού μου έχει συντονιστεί στα 107,7 fm! Είναι λοιπόν Πέμπτη πρωί...Έχω σηκωθεί αχάραγο για επανάληψη στη Βιολογία (ποτέ δεν κατάλαβα γιατί όλοι την λατρεύουν εκτός από εμένα). Εκεί μεταξύ ύπνου και ξύπνιου ακούω να παίζει το παρακάνω τραγούδι...
"Μία σκέψη,μια ματιά,μοιάζουν όλα θολά
Μα είμαι ακόμα εδώ,μαζί σου θέλω να ζω
αρκεί να θέλεις"
Έτρεξα γρήγορα να βρω στυλό και το σημείωσα πάνω στη Βιολογία(ευκαιρία να ομορφύνει αυτό το βιβλίο!!). Από εκείνη τη στιγμή έφαγα τον κόσμο για να το βρω...όταν το βρήκα (11ώρες μετά) η συγκίνηση ήταν μεγάλη...!!!!
"Αν μπορούσα να σου πω όσα ήθελα αλήθεια
ίσως να ταν ένα ακόμα λάθος μέσα στα πολλά
και αφού το λάθος με εμάς είναι πλέον συνήθεια
Η κάθε αρχή με το κάθε τέλος μοιάζουν κολλητά"
Είναι απλά τέλειο....!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου