Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

14Φλεβάρη!!

Αχχ... η Θεσσαλονίκη μας είναι η πιο ερωτική πόλη!! Μερικές μέρες πριν τον Άγιο Βαλεντίνο όλη η πόλη είχε γεμίσει καρδούλες, αρκουδάκια και μπαλόνια κόκκινα ή σε σχήμα καρδιάς. Η αλήθεια είναι πως δεν με αγγίζει προσωπικά η ιδέα του συγκεκριμένου αγίου (και για να είμαι ειλικρινής και κανενός άλλου, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία!), δηλαδή δεν περιμένω αυτή τη μέρα να τη γιορτάσω ρομαντικα με το αγόρι μου ή κάτι τέτοιο.Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο γίνεται ανεξαρτήτως εορτών. Ωστόσο, μ' αρέσει να βλέπω ερωτευμένα ζευγαράκια. Η ευτυχία είναι ωραίο πράγμα και δεν τη βλέπουμε και τόσο συχνά στους ανθρώπους γύρω μας. 

Εμπορική γιορτή, σίγουρα! Ευχάριστη, αναμφίβολα!!
Όπως το έχουμε καθιερώσει κάθε χρόνο τα τελευταία τέσσερα χρόνια με τη Λώρα, έτσι και φέτος πήραμε η μια στην άλλη σοκολάτα! Βέβαια, μετά από τόσο τρέξιμο την τελευταία βδομάδα ξεχάστηκα! Να 'ναι καλά η Λώρα που μου το θύμισε φέρνοντάς μου ένα κουτάκι lacta με σοκολατάκια σε σχήμα καρδιάς και γέμιση φράουλας... Τα αγαπημένα μου!!! Εγώ της έδωσα ένα kinder αυγουλάκι μετά από πολύ σκέψη (και εννοείται βρήκα ευφυέστατη την ιδέα μου!!). Δεν μου είπε όμως τι κέρδισε... μου είπε μόνο ότι δεν της άρεσε... :( Δεν πειράζει!!! Του χρόνου!!!
Τέλος, θα 'θελω να πω χρόνια πολλά σε όλα τα ερωτευμένα ζευγαράκια!!!! Έστω και καθυστερημένα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου