Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Γιαμ...Γιαμ...

Εδώ και μέρες είχα υποσχεθεί στη Λώρα πως θα της φτιάξω κρέπες. Σήμερα, λοιπόν, που βρήκαμε ευκαιρία την κάλεσα στο σπίτι μου για να της επιδείξω τις μαγειρικές μου ικανότητες. Η όλη διαδικασία είναι πολύ εύκολη και τα υλικά απλά. Αφού η αγαπημένη μου "μαθήτρια" παρακολούθησε τη δημιουργία της ζύμης και το ψήσιμο της πρώτης κρέπας θέλησε να δοκιμάσει τις δεξιότητές της. ΟΚ!
Ούτε φωτιά έβαλε... ούτε τις κρέπες έκαψε... ούτε έσπασε τίποτα!
Με έκανε πολύ υπερήφανη!! Έσπασε το πρώτο της αυγό και τηγάνισε τις πρώτες της κρέπες με μεγάλη επιτυχία!! Τα αποτελέσματα ήταν ομολογώ ανέλπιστα!! Και για την απόδειξη των ικανοτήτων της φρόντισα να κρατήσω πειστήρια!!! (Tα οποία ίσως αναρτήσω σε επόμενο post μου)

Υλικά για τη ζύμη: Η αναλογία είναι 1:1 και εξαρτάται από την ποσότητα που επιθυμείτε. Χρειάζεται γάλα, αλεύρι, αυγό. 
Υλικά για τη γέμιση: Αυτό εξαρτάται από την προσωπική διάθεση. Εμείς είχαμε κασέρι, γαλοπούλα, αυγά και μαγιονέζα.

Καλή σας όρεξη!!!


2 σχόλια:

  1. Είμαι η καλύτερη μαθήτρια όμως!Έτσι όπως ήρθα στο σπίτι σου έτσι το άφησα XDDD.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μπορώ να πω... δεν έχω ούτε ένα παράπονο ως προς αυτό!!! Νοικοκυρά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή