Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

L.o.v.e. Korgi!!!

Εδώ και δύο χρόνια έβλεπα αφίσες στους δρόμους της Θεσσαλονίκης για τις εμφανίσεις του Κοργιαλά, αλλά όλο κάτι γινόταν και δεν πήγαινα. Και καλά τόσα χρόνια που πήγαινα σχολείο να το δεχτώ! Φέτος όμως δεν είχα καμία δικαιολογία! Κι όμως έχασα και τις εμφανίσεις του Ιανουαρίου και του Φεβρουαρίου! Είχα πια απογοητευτεί. Δεν θα τον άκουγα ποτέ live και ας είμαι fan του τόσα χρόνια.
Μέχρι που ένα πρωί - εκεί που βαρούσα μπιέλες στο ΝΕΦ - χτυπάει το κινητό μου.
Ήταν η Λώρα (που ήξερε πόσο αγαπώ τον Κόργι) που έλεγε ότι είδε κάποιες αφήσες για την ερχόμενη Παρασκευή και με ρωτούσε αν ψηνόμουν να πάμε!! Στην απάντηση μου τη ρωτούσα για πόσα άτομα να κλείσουμε τραπέζι! Η συγκίνησή μου εκείνο το βράδυ ήταν μεγάλη! Και ούτε που με ένοιζε που τα κορίτσια ήταν fan της Ευρυδίκης και αδιαφορούσαν για τον καλό μου τον Κόργι!!
Αχχ... είναι τόσο γλυκούλης!!! Βέβαια, έχω την αμυδρή υποψία πως τα κορίτσια το μετάνιωσαν που πήγαμε γιατί όλο το βράδυ ήμουν σε μια κατάσταση έκστασης και έλεγα "Λώρα τον αγαπώ!", "τώρα αυτή γιατί το έδιωξε το παιδί μου?" (όπου αυτη = Ευρυδίκη), "Λώραααα βγαίνει βγαίνειιιιι", "Αχχ, κοίτα πως ξεπροβάλλει από την πόρτα" και άλλα τέτοια! Γενικά, δεν είμαι σίγουρη αν τις άφησα να δουν το πρόγραμμα, αφού όλο παρεμβολές έκανα!
Αχχχχχχ...... και όταν πήγαμε στο καμαρίνι του....... ντρεπόμουν τόσο πολύ να τον κοιτάξω!!Και την φωτογραφία μας σκέφτομαι να την κάνω μεγέθυνση και να την κρεμάσω πάνω από το κρεβάτι μου!!  (Οκ...δεν με αναγνωρίζω!!) 
Αχχχχχχχ.................

(Τι ωραία που το ερμήνευσε στη σκηνή μόνος του με μία κιθάρα!!!)


1 σχόλιο:

  1. Είσαι τρελό fangirl αλλά σε καταλαβαίνω!
    Όταν έρθουν να ξαναπάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή