Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Συμβουλές

Πολλοί είναι αυτοί που θα σε συμβουλέψουν στη ζωή σου. Συγγενείς, φίλοι, υποτιθέμενοι φίλοι και γνωστοί! Μερικοί από αυτούς θα το κάνουν επειδή την έχουν πατήσει και θέλουν το καλό σου. Οι περισσότεροι θα στην δώσουν γιατί το 'χουν πιο εύκολο να κρίνουν τη δική σου τη ζωή παρά τη δικιά τους. Συμβουλέυουν εκ του ασφαλούς. Αλλά όταν έρθει η δική τους η σειρά, όχι μόνο δεν ακολουθούν τα ίδια τους τα λόγια, μα τα κάνουν και χειρότερα! Κάνουν αυτό για το οποίο σε κατηγορούσαν.

Κάποτε μια...κατά τα άλλα φίλη μου... επέμενε να ακολουθήσω μια συμβουλή που με τρόμαζε. Με τον τρόπο της την επέβαλε έμμεσα στην ζωή μου και ας έκανα μήνες να βρω τον ύπνο μου! Όπως, όμως, έμαθα μήνες μετά η σκέψη και μόνο της ίδιας της συμβουλής τρόμαζε και αυτήν. Δεν άντεχε να την ακολουθήσει στην προσωπική της ζωή. Έχανε και αυτή τον ύπνο της και μόνο στη σκέψη! Τότε ένιωσα ότι ήταν τόσο άδικο αυτό που μου έκανε! Και θα ήθελα τόσο πολύ να το αποκαλύψω αυτό στο φερέφωνό της, που τόσο την εμπιστεύεται και την εκτιμά, αλλά δεν έχει σημασία πια...
Το περιστατικό αυτό μου ήρθε συνειρμικά στο μυαλό από ένα άλλο πρόσφατο περιστατικό (πραγματικά θα 'χω γκρίνιες αν το αναφέρω!). Γι' αυτό και πιστεύω ότι ο καθένας πρέπει να παίρνει τις δικές του αποφάσεις για τη δική του ζωή και να έχει την ευθύνη των πράξεών του. Αποφεύγω να δίνω συμβουλές και όταν το κάνω προσπαθώ να μην περιέχουν μομφή.
Κάντε τα δικά σας λάθη... μην ακολουθείτε των άλλων!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου