Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Myths

Τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του... τα δικά του στη μέση μου... Φωτισμός χαμηλός. Στα ηχεία ένα τραγούδι που μιλάει για τον έρωτα. Δεν έχω ιδέα ποιό είναι. Δεν με ενδιαφέρει ο κόσμος που μας κοιτάει. Εγώ να χάνομαι στη μουσική και εκείνος στους στίχους. Του ζητάω να με σφίξει στην αγκαλιά του. Είναι η μόνη στιγμή που νιώθω ότι είναι δικός μου. Και θέλω να κρατήσει αυτή η στιγμή... να μη τελειώσει ποτέ το τραγούδι!!

Φαντάζομαι πως κάπως έτσι πρέπει να βιώνεται το 
live your myth!!!


Time is gonna take my mind
And care it far away where I can fly
 It's all about love
And I know better
How life is a waving feather

So I put my arms around you
And I hope that I will do no wrong
My eyes are on you
And you see that I can't stop shaking

I'm dancing in the room 
As If I was in the woods with you
No need for everything but music
Is the reason why I know time still exists


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου