Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Οχτώ μήνες μετά...

Λίγο πριν την εξεταστική, κάνω απολογισμό του πως βρέθηκα εγώ εδώ. Όταν ξεκίνησε η περσινή χρονιά ήμουν μες την μαύρη κατάθλιψη. Είχα περάσει ένα πολύ ωραίο καλοκαίρι, με πολλά μπάνια, πολλές εξόδους και γεμάτες διακοπές στη Χαλκιδική και στον Πύργο Ηλείας. Επιπλέον, ήταν ακόμα μέσα Αυγούστου όταν ξεκίνησα φροντιστήριο... το καλοκαίρι δεν είχε φύγει ακόμα!! Ήταν τόσο άδικο!!!!!!
Δεν πίστεψα ούτε μια στιγμή ότι θα έβγαζα 18.229 μόρια! Αεροσυνοδός ήθελα να γίνω
, οπότε ήθελα ένα οποιοδήποτε πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης προκειμένου να λειτουργήσει ως bonus στο βιογραφικό μου. Όταν μάλιστα το είπα σε μια καθηγήτριά μου, μου είπε "και τότε τι κάνεις εδώ"? 
Άριστη μαθήτρια μέχρι το γυμνάσιο και καλή στο λύκειο, είπα να το παλέψω. Να μπω σε μια σχολή που βγάζει φιλολόγους. Ποιά ήταν αυτή? Χμμ... Ιστορία Αρχαιολογία(16.027) ή Φ.Π.Ψ.(16.290) στην χειρότερη περίπτωση. Μου πέρασε από το μυαλό και για Φιλολογία Ιωαννίνων (16.173) και φλέρταρα για αρκετό καιρό με την ιδέα. Ένα 16 να έγραφα πάνω κάτω σε όλα τα μαθήματα, δεν ήθελα τίποτα περισσότερο!
Ώσπου ένα χρόνο περίπου πριν πείσμωσα. Δεν ήθελα Γιάννενα...όσο για το Ιστορικό ούτε απ' έξω ήθελα να περάσω! Σε μια ενημέρωση του ΑΠΘ μας είπαν ότι οι original φιλόλογοι βγαίνουν μόνο από το τμήμα Φιλολογίας. ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΑ! Φιλολογία στο Αριστοτέλειο! Τί-πο-τα λιγότερο! 
Υπήρξαν άτομα που πίστεψαν σε μένα και με στήριξαν. Πρώτη και καλύτερη η αδερφή μου, που πριν καν βγουν τα αποτελέσματα μου έλεγε να δηλώσω Νομική. Έπειτα, ήταν φίλοι που είχαν περάσει από τη θέση μου και μου έδιναν συμβουλές τις οποίες πάντα δοκίμαζα και κρατούσα όσες μου ταίριαζαν. Για τη μάνα μου δεν μιλάω καν που έτρεχε σαν τρελή η καημένη να βοηθήσει όπως μπορούσε, κυρίως με βότανα και βιταμίνες. 
Και όταν βγήκαν τα αποτελέσματα δεν τα πίστευα!! Φιλολογία ΑΠΘ και μου περίσσευαν και 1000 περίπου μόρια. Δεν ήθελα τίποτα άλλο! Κάπου εκεί άρχισαν οι ταλαντεύσεις μεταξύ Νομικής, Ψυχολογίας και Φιλολογίας... Τελικά, την πρώτη την έχασα για 47 μόρια, την Ψυχολογία την δήλωσα μετά την Φιλολογία Κομοτηνής... και να ΄μαι στην Φιλοσοφικη του ΑΠΘ στο τμήμα Φιλολογίας!! Εννοείται ότι έβγαλα όλο μου το άχτι για το Ιστορικό στο μηχανογραφικό μου βάζοντάς το κάτω κάτω (και αυτό γιατί με πίεζαν στο φροντιστήριο) μετά από σχολές με 15.000 μόρια(πράγμα για το οποίο τα άκουσα από το φραντιστήριο).
Οχτώ μήνες μετά μου φαίνεται ότι έχουν περάσει αιώνες! Στις Πανελλήνιες πήγα με την σκέψη ότι "Εγώ θα γίνω αεροσυνοδός". Δεν σκέφτηκα κανέναν και πήγα να γράψω για μένα. Το βαθμό μου τον αφιέρωσα σε όλες τις εξόδους που έχασα, σε όσα δάκρυα έριξα πάνω από τα βιβλία μου (άλλα από νεύρα και άλλα από απελπισία) και σε όσα κιλά έβαλα (ποτέ δεν έμαθα πόσα ήταν)!
Οχτώ μήνες μετά ευχαριστώ όλους όσους με πίστεψαν και με στήριξαν. Όσους με ανέχτηκαν και υπέστησαν τη γκρίνια μου για ένα χρόνο περίπου, μέχρι τα αποτελέσματα(που αυτή τη στιγμή δεν βρίσκονται στη ζωή μου, αλλά δεν ξεχνάω όσα έκαναν). Αλλά περισσότερο ευχαριστώ όσους δεν ήταν δίπλα μου, αλλά και όταν ήταν με πλήγωναν και με αποσυντόνιζαν. Χάρις σε αυτούς πείσμωσα! Χάρις σε αυτούς είμαι τώρα εδώ που είμαι!!

Υ.Γ.: Αγαπάμε και στηρίζουμε τα παιδιά που (ξανα)δίνουν!!! Και Ιστορικό να περάσουν εμείς τα αγαπάμε!!! :D :D

2 σχόλια:

  1. Κέρδισες κάνα βραβείο?Γιατί το ποστ φαίνεται σα να βγάζεις λόγο XDDD.Αλλά ναι!Δίκιο έχεις σε όλα.Ευτυχώς περάσανε αυτά!Τώρα έχουμε το φάντασμα της εξεταστικής να μας κυνηγάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μωρή γαϊδούρα (τι γλυκειά που είμαι!) πες κανα καλό λόγο να ενθαρρύνεις τον μόνιμο αναγνώστη μου που ξαναδίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή