Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Το 16χρονο που έγινε φιλόλογος!

Χμμμ... θα μπορούσε να είναι και τίτλος ταινίας!! Στην πραγματικότητα ήταν το δεύτερο πράγμα που σκέφτηκα σήμερα όταν πήγαινα στο μάθημά μου. Το πρώτο ήταν να συνειδητοποιήσω γιατί δεν πατούσα στη σχολή μου όλη την περσυνή χρονιά. Ήθελα την ηρεμία μου... ο μόνος τρόπος για να την εξασφαλίσω ήταν να μην περνάω πολύ χρόνο στη φιλοσοφική. Αυτή την ηρεμία ήμουν σίγουρη ότι θα είχα αυτή τη χρονιά!

Φέτος, με το που ξεκίνησαν τα μαθήματα απολάμβανα να πηγαίνω! Δε με ένοιαζε πόσες ώρες είχα μάθημα. Δεν φοβόμουν να κυκλοφορήσω στη σχολή μου! Πίστευα ότι είχα νικήσει τα φαντάσματα. Και εκεί που ήμουν σίγουρη ότι δεν θα έχω τίποτα δυσάρεστες συναντήσεις, ήρθε η σημερινή μέρα να με διαψεύσει πανηγυρικά
Είναι περίεργο να βλέπεις από κοντά άτομα που κάποτε ήθελες να γνωρίσεις.... και ας μην είχαν την καλύτερη εντύπωση για σένα. Η αλήθεια είναι ότι παλιότερα είχα φανταστεί πολλές φορές αυτή τη μέρα, αλλά τελευταία έπαψε να υπάρχει στο μυαλό μου. Και σίγουρα την είχα φανταστεί τελείως διαφορετική! 
Σήμερα γκρεμίστηκε άλλο ένα ροζ συννεφάκι.....


Καλό βράδυ, από τη βροχερή Σαλόνικα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου