Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Ανακύκλωση Τώρα!!

Ένας χωρισμός είναι δυσάρεστος από μόνος του όπως και να το κάνουμε! Το χειρότερο είναι όταν προσπαθείς να συνέλθεις και βλέπεις παντού δώρα ή γενικότερα προσωπικά αντικείμενα του/της πρώην αγαπημένου σου. Πόσοι από σας δεν έχετε βρεθεί σε αυτή τη θέση?!?! Που απορείς "να τα πετάξω ή όχι"? 
Ήρθα λοιπόν εγώ να σας δώσω τη λύση και να σας βγάλω από τη δύσκολη θέση!! Αντί λοιπόν να τα πετάξετε ή να τα επιστρέψετε πίσω (για να το κάνετε πιο δραματικό του τύπου "σου δίνω πίσω την αγάπη που μου χάρισες δώσε μου πίσω τη ζωή μου και ξοφλάμε") μπορείτε να τα δώσετε σε έναν φίλο!!!
Μην το δείτε συναισθηματικά του τύπου "τα δώρα δε δωρίζονται". Μια χαρά δωρίζονται και κάνουν και έναν άνθρωπο ευτυχισμένο (τον/την φίλο/η σας). Τώρα που το σκέφτομαι πραγματικά κλαίω όσα αρκουδάκια πέταξα πέρσυ τέτοιο καιρό. Σίγουρα πήρα μια ικανοποίηση όταν το έκανα, αλλά τώρα σκέφτομαι πόσο ευτυχισμένη θα έκαναν τα ανίψια της φίλης μου της Κυριακής! 
Η ιδέα της ανταλλαγής μου ήρθε 2χρόνια πριν. Η ιδέα, όμως, να το μοιραστώ μαζί σας μου ήρθε όταν δύο φίλοι μου μάλωναν μεταξύ τους για το ποιός θα μου πάρει το μπρελόκ!! Έχει σουξέ η Μέση Ανατολή τελικά!!!
Λοιπόν, σας το προτίνω ανεπιφύλακτα!!! Ανακυκλώστε Τώρα ό,τι δεν χρειάζεστε!!!!

5 σχόλια:

  1. εγώ δηλαδή να περιμένω δώρα από δω και μπρος?lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω μια ποιητική συλλογή σε αναμονή....αν σε ενδιαφέρει.... χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαντάζομαι τώρα ότι άχρηστο υπάρχει θα μας το πασάρεις! Ανάλογα με τα γούστα του καθενός! χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έμειναν πολλά η αλήθεια είναι...Λες να κάνω μια λίστα να επιλέξετε?!?! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι γιατί όχι;;; Καλή ιδέα! Γράψε μια δημοσίευση και θα σχολιάζουμε ο καθένας από κάτω τι θέλει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή