Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Flight Simulator

"Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε από τα βασικά" μου είπε μόλις κάθισε στη θέση δίπλα μου. "Πήγαινε μπροστά το κάθισμά σου και θα βρεις δυο ποδοστήρια. Το αριστερό υποβοηθά την αριστερή στροφή και αντίστοιχα, το δεξί τη δεξιά στροφή. Το τιμόνι τώρα! Αν το τραβήξεις προς τα πίσω το αεροπλάνο ανεβαίνει και προς τα κάτω κατεβαίνει! Αν το πας δεξιά αριστερά παίρνει κλίση. Αυτά για την ώρα!!". Λες και υπήρχε περίπτωση να μου πει τίποτα άλλο και να καταλάβω!! Ολόκληρο ταμπλό με ένα σωρό οθόνες, αμέτρητα κουμπιά και αγγλικούς όρους!! 
"Και αυτά εδώ τι είναι?" 
"Αυτά δεν σου χρειάζονται, θα τα χειρίζομαι εγώ!! Δεν άλλαξα τις καιρικές συνθήκες, οπότε πετάμε με καθαρό ουρανό. Έτοιμη για απογείωση?"
Και κάπως έτσι ξεκίνησε η πτήση... Ναι ήταν σε εξωμοιωτή. Ήταν όμως μια μοναδική ευκαιρία να πειραματιστώ στο πιλοτήριο και να εκθέσω όλες μου τις απορίες. Τώρα το αν λύθηκαν είναι άλλη υπόθεση! Γιατί μπορεί να είχα τον καλύτερο εκπαιδευτή της Egnatia δίπλα μου, δεν το 'χε η μαθήτρια όμως...!!!! 
Στην προσγείωση κατάλαβα πόσο δύσκολο είναι να είσαι εκπαιδευτής!! Γιατί εγώ πειραματιζόμουν στον εξωμοιωτή, άρα και βλακεία να έκανα μικρό το κακό!! Τι γίνεται όμως με τους μαθητές που είναι στον αέρα?! Πραγματικά, είμαι αισιόδοξος άνθρωπος και θέλω να πιστεύω πως οι εκπαιδευτές προλαμβάνουν τις βλακείες τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου