Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Πόσο μ' αρέσει....

Κάποιες σχέσεις είναι για να περνάμε καλά.... και κάποιες για να μας βγάζουν την ψυχή. Το θέμα είναι να τα έχουμε καλά με τον εαυτό μας. Μετά όλα τα άλλα έρχονται από μόνα τους! Δεν χρειάζονται πρέπει και μη... μόνο ζωή!!!



Πόσο μ' αρέσει αναφορά να μη σου δίνω για ό,τι κάνω
Και με τις ώρες να αράζω στο κρεβάτι μου επάνω

Ασχολείσαι, εγώ καθόλου
Ήρωας ξεπεσμένου ρόλου
Δεν θα δώσω σημασία σε ό,τι δεν έχει ουσία

Πόσο μ' αρέσει που τη ζωή μου εγώ μπορώ και συνεχίζω
Μπορεί να πέρασα πολλά
Μα πίσω δε γυρίζω

Κι αφού μ' αρέσει που με την πάρτυ μου αρχίζω να τη βρίσκω
Λέω να πάω παρακάτω πέρνοντας ακόμα ένα ρίσκο

Πόσο μ αρέσει που δεν σ' αρέσει να με βλέπεις να γελάω
Ένα εμπόδιο ήσουν για μένα, που απλά το προσπερνάω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου