Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Shoot 'em!!!

Ώρες ώρες που κάθομαι στο μαγαζί -στο Υπερ-μάρκετ για την ακρίβεια- της αδερφής μου νομίζω ότι μου κάνουν πλάκα με αυτά που μου συμβαίνουν!! Είναι το σημείο που λες "Ας τους πυροβολήσει κάποιος!!"
Μετά απλώς συνειδητοποιώ ότι ο κόσμος όσο πάει χαζεύει!!! Παρακάτω μερικά μόνο δείγματα αυτής της χαζομάρας:

  • Πελάτης: Από γάλατα μόνο αυτά έχετε??? (με το μόνο εννοεί εταιρίς της Πιερίας). Αν απαντήσω "έχω και άλλες εταιρίες αλλά τις κρύβω" μετά εγώ θα φταίω!!
  • Πελάτης: Παγωτό θέλω. (Εννοείται χύμα).                                                                             Εγώ: Να σας πω τις γεύσεις?!
         Εκδοχή Α':  Πελάτης:Όχι τις ξέρω!!! Βάλε μου μόκα (και δείχνει την καραμέλα).
                            Εγώ: Καραμέλα είναι!!
                            Πελάτης: Αααα... δεν πειράζει... Βάλε μου σύκο (και δείχνει το φυστίκι)
                            Εγώ: Φυστίκι είναι!!!
                            Πελάτης: Αααααα.... καλά..... και λίγο κρέμα (και δείχνει τη μερέντα)
                            Εγώ: ΜΕΡΕΝΤΑ ΕΙΝΑΙ (#$%@% + πίεση στο 22)
        Εκδοχή Β': Πελάτης: Όχι τις ξέρω!!! Βάλε κρέμα και...... εκείνο εκεί στη γωνία τι είναι?! Και το άλλο δίπλα στη σοκολατα?!?!

  • Πελάτης: Πιάσε ένα πακέτο τσιγάρα!                                                                                       Εγώ: Τι μάρκα?!?!                                                                                                               Πελάτης: Η αδερφή σου ξέρει......                                                                                       (HELLO!!! Η αδερφή μου δεν είναι εδώ!!!! Ούτε επικοινωνώ μαζί της τηλεπαθητικά!!!!)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου