Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Η πρώτη επαφή!!

Τέσσερα χρόνια περίπου πριν... όταν είχε έρθει η ώρα να συμπληρώσω το μηχανογραφικό μου η επιλογή του Ιστορικού Αρχαιολογικού δεν ήταν μόνο πιο κάτω από τη Φιλολογία αλλά πιο κάτω και από τις Πολιτικές Επιστήμες Κομοτηνής! Βέβαια, το ότι ήταν μια εκ του ασφαλούς επιλογή λόγω των μορίων μου είναι κάτι που βλέπω τώρα που χω πιο "καθαρό" μυαλό. 
Ας μη ξεφεύγουμε από το θέμα μας!! Ενώ, τόσα χρόνια απέφευγα τους Ιστορικούς σαν το διάολο το λιβάνι (το ότι έπεφτα συνέχεια πάνω τους θα το αναλύσουμε σε άλλο post) ήρθε η ώρα στο 4ο έτος των σπουδών μου να τους αντιμετωπίσω!! Η επιλογή μαθημάτων από άλλα τμήματα δεν μου επέτρεπε να δώσω άλλη αναβολή στο θέμα.
Έτσι, έγινε μια πρώτη επαφή. Μπήκα στην ιστοσελίδα τους και έψαξα τα μαθήματα κορμού. Η ιστορία είναι ένας κλάδος με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και βρήκα αρκετά εισαγωγικά μαθήματα για τα γούστα μου. Δυστυχώς, εμείς μόνο κάποια επιφανειακά πράγματα διδασκόμαστε και αυτό για τις ανάγκες της λογοτεχνίας. Το να κάνω τις επιλογές μου δεν ήταν δύσκολο και ίσως τελικά να έκανα λάθος που δεν είχα ασχοληθεί με τα μαθήματα επιλογής μου πιο νωρίς, γιατί σίγουρα θα με βοηθήσουν και στις ξεναγήσεις.
Φυσικά, τό ότι εκτιμώ τον κλάδο δεν σημαίνει ότι έχει αλλάξει και η γνώμη μου για το ότι ο ένας δεν πρέπει να μπαίνει στα χωράφια του άλλου....!!!  <3 p="">
Με αγάπη....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου