Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Stop being a bitch..

Και μετά από απαίτηση του κοινού (γιατί ναι έχω και φανατικό κοινό) ήρθε η ώρα να κάνουμε μια μικρή αναφορά στους τύπους των αντρών που όλες λίγο ή πολύ έχουμε συναντήσει! Όσον αφορά το αντρικό μου κοινό, όσοι από εσάς έχετε διαφωνίες για όσα θα ακολουθήσουν να ξέρετε ότι εμείς είμαστε πάντα πρόθυμες να μας διαψεύσετε!!!

Ο τσιγκούνης: Ας δεχτώ ότι οι εποχές που ζούμε είναι δύσκολες. Δεν έχω καμία απολύτως απαίτηση να πληρώνει κανείς το ποτό μου, τον καφέ μου, το φαγητό μου (και το ίδιο ισχύει για τις περισσότερες γυναίκες). Δόξα τω Θεώ, έχω τη δική μου δουλειά και δεν έχω κανέναν ανάγκη! Αλλά όχι ρε φίλε να έχεις την απαίτηση να σου πληρώσω και τον καφέ! Συνήθως αυτοί οι άντρες κλαίγονται και για το μισθό τους, για το ενοίκιο, για το super market στην γωνία που οι τιμές έχουν φτάσει στα ύψη, τη ζωή γενικότερα που 'χει γίνει τόσο ακριβή και πάει λέγοντας!! Ε όχι!! Όταν θες να ρίξεις κοπέλα και να την κρατήσεις δεν θα κάνεις οικονομικές συζητήσεις!! 
Ο ψυχάκιας: Ναι το μάτι του γυαλίζει! Αλλά αυτό δεν είναι το μόνο του χαρακτηριστικό γνώρισμα! Καταρχήν, δεν θα σε αφήνει να ξεμυτίζεις, όχι μόνο χωρίς να πάρεις την έγκρισή του πρώτα, αλλά και χωρίς αυτόν! Πλάθει ιστορίες με το μυαλό του για το που ήσουν όταν σε πήρε 20 απανωτά τηλέφωνα και δεν σήκωσες ούτε ένα (το απλά να μην το άκουγες ή να έκανες μπάνιο δεν του περνάει καν από το μυαλό). Πλάθει ιστορίες για τον σερβιτόρο που τόλμησε να σε ρωτήσει τι θα παραγγείλεις, αλλά και για τον γείτονα που σου είπε απλά καλημέρα. Έχει πάντα δίκιο σε ό,τι σκέφτεται και ό,τι κάνει και η μόνη κριτική που δέχεται είναι η επιβράβευση!! Είναι ο πιο επικύνδινος επό τους άλλους τύπους γιατί μπορεί να βρεθείς σε κανα χαντάκι... γνωστό και ως έγκλημα πάθους!
Ο σχεσάκιας: Σε ξέρει μόνο λίγες ώρες. Έχετε ανταλλάξει δύο ματιές και πέντε κουβέντες. Του έδωσες το τηλέφωνό σου- άρχισε να μιλάει για το κοινό σας μέλλον. Γάμοι και παιδιά --> γυναίκα στο σπίτι. Έχετε ήδη σχέση!! Τα συμπεράσματα δικά σας.
Ο γυναικάς: Δεν-μένω-εγώ-πιστός-σε-μια-γυναίκα-σαν-και-σένα-θέλω-άλλες-δέκα καταστάσεις. Σε γνωρίζει, σε θέλει, σε διεκδικεί, σε αποκτά και από κει πάνε και άλλοι. Θα μπορούσα να τον χαρακτηρίσω και άντρα κυνηγό, αλλά αυτός ούτε για κυνηγός δεν κάνει. Κατά πάσα πιθανότητα όχι απλά να μην σου κρύψει ότι έχει και άλλες, αλλά να το διατυμπανήσει κι όλας! Αν η γνωριμία σας έρθει μετά από τον σχεσάκια, ίσως τελικά να εκτιμήσεις εκείνο το καλό το παιδί που σε έβλεπε σοβαρά.
Ο κολλημένος με την πρώην: Αμάααααν!!! Μην το μάθει... μην την πληγώσουμε... μην την κακοκαρδίσουμε!! Εεεε... πάνε στην πρώην σου και παράτα μας αγόρι μου!! Μπορεί, βέβαια, να λειτουργεί και πίσω από την πλάτη σου. Να ψάχνει, να ρωτάει, να της τηλεφωνεί. Και σε αυτή την περίπτωση το να τον στείλουμε πίσω από κει που ρθε είναι η καλύτερη λύση!

Αν δεν σας κάλυψαν οι παραπάνω κατηγορίες είμαι πρόθυμη να ακούσω και τη δική σας άποψη! 
Αν πάλι τους έχετε συνταντήσει όλους αυτούς μην απελπίζεστε!! Κάπου υπάρχει το άλλο μας μισό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου