Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Δεν παντρεύομαι σου λέω....!!!

Μεγαλώνουμε σε μια κοινωνία με πολλά στερεότυπα. Ένα από αυτό ο γάμος!! Μας περνάνε στις συνειδήσεις πως σκοπός του ανθρώπου είναι να παντρευτεί, να κάνει παιδιά και να ζήσει το happily ever after! 
Ευχαριστώ πολύ δεν θα πάρω!!
Κοιτάζοντας γύρω μου ζευγάρια παντρεμένα μόνο χαρούμενα πρόσωπα δεν βλέπω. Είτε γιατί ο γάμος ήταν επιπόλαιος ή υπό εξωτερικές πιέσεις, είτε γιατί έγιναν λάθος επιλογές! Και μετά σου λέει η κάθε καημένη θεία "κουφέτα πότε θα φάμε"?! ΠΟΤΕ!!! Γιατί να παντρευτώ?! Για να τρώω στη μάπα τα χούγια του άλλου όλη μου τη ζωή?! Τέλειος κανείς δεν είναι, οπότε πρέπει να αποφασίσω ποιό κουσούρι είναι περισσότερο υποφερτό για τα γούστα μου. Το να είναι μαμάκιας (και μπαίνω στον πειρασμό να αναφέρω παραδείγματα, αλλά θα δείξω καλή διαγωγή)?! Το να είναι τεμπέλης?! Το να είναι τσιγκούνης?! Το να είναι μίζερος?! Το να είναι παθολογικά ζηλιάρης?! Το να υπερασπίζεται πάντα την πρώην του (sorry boy)?! To να ξενοκοιτάει?! Το να ξενυχτάει με άλλες?! Το να μην μπορείς να πεις μια κουβέντα μαζί του γιατί το IQ του δεν ξεπερνάει αυτό του μαρουλιου?! Συγνώμη αν είμαι υπερβολική ή περίεργη, αλλά δεν ανέχομαι τίποτα από τα παραπάνω για μια ζωή!! Με πνίγουν!!
Παιδιά? Θέλω να κάνω έναν γιό! Το πρόβλημα είναι ότι τα παιδιά πηγαίνουν μαζί με τον πατέρα τους. Γιατί τον πατέρα τον θες πρότυπο! Θέλοντας και μη θα ανακατευτεί στην ανατροφή του παιδιού. Συνεπώς, για το καλό όλων πρέπει να έχει τα καλύτερα δυνατά χαρακτηριστικά εμφανισιακά και όσο γίνεται λιγότερα κουσούρια από τα παραπάνω! Aκόμη, δεν θέλω να ανακατευτούν ξένοι στην ανατροφή του παιδιού μου. Ναι είμαι περίεργος άνθρωπος, αλλά δεν θέλω να μπουν άλλοι ανάμεσα σε μένα και το γιό μου, όσο εγωιστικό κι αν είναι!
Καταλήγω στο ότι δεν παντρεύομαι πριν από τα 30!!!  Θα περάσω μια ζωή με παραξενιές και ένα ξένο σόι να ανακατεπυεται στην ζωή τη δική μου και των παιδιών μου, τουλάχιστον ας χαρώ όσα χρόνια ελευθερίας μου απομένουν ακόμα!! 
Ευκαιρίες?! Είχα πολλές!! Κάτι τέτοιο, όμως, για την ώρα απέχει έτη φωτός από τα άμεσα σχέδιά μου....!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου