Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Twenty One

Εκεί που όλοι κάνουν έναν απολογισμό της ζωής τους λίγο πριν το Ρεβεγιόν για το νέο έτος, εγώ συνηθίζω να το κάνω λίγο πριν τα γενέθλιά μου. Ήταν μια καλή χρονιά. Γεμάτη από υποχρεώσεις και καινούριες εμπειρίες. 
Πρώτα πρώτα, είμαι περήφανη που έκανα βήματα για να έρθω πιο κοντά στα όνειρά μου. Το να ασχοληθώ με τη σχολή μου και να έχω 100% επιτυχία στις εξεταστικές ήταν φοβερό κατόρθωμα που έπρεπε να γίνει κάποια στιγμή πριν με πιάσει η νομοθεσία ν+ν! Ασφαλώς, ακόμα περισσότερο περήφανη για τον κύκλο ξεναγήσεων που έκλεισα για αυτή τη χρονιά στο Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Στόχος μου η επόμενη χρονιά να είναι το ίδιο και πιο δημιουργική από την προηγούμενη.

Δεν θα σταθώ σε όσους έφυγαν/έδιωξα, αλλά σε όσους ήρθαν αυτή τη χρονιά.
Πιστεύω πως η ευτυχία που έφεραν τα τέσσερα κοριτσάκια που εισέβαλλαν στη ζωή μας αναπλήρωσε και με το παραπάνω οποιαδήποτε απώλεια! Μαζί τους ήρθε η ευθύνη της νονάς και αυτό ακούγεται πολύ όμορφα!! Και μπορεί αυτή τη στιγμή να με έχει κυριεύσει το άγχος των προετοιμασιών για τη βάφτιση, αλλά είμαι σίγουρη πως η μπεμπούλα θα είναι πολύ περίφανη για τις νονές της!!

Τέλος, το μεγάλο σχολείο της ζωής επιβάλλει ποτέ να μην αποκλείουμε πράγματα!! Έχω ζήσει από κοντά πράγματα που δεν θα περνούσαν ποτέ από το μυαλό μου και αν καμιά φορά αποφασίσω να γράψω βιβλίο σίγουρα θα γίνει best sheller!! Καταστάσεις που έβλεπα σε ταινίες και θεωρούσα πλαστές!! Γεγονός που έχει συμβάλει στο να αντιμετωπίζω κάποιες καταστάσεις και συμπεριφορές πιο σφαιρικά.
Όσο για τα γενέθλιά μου, θα τα γιορτάσω με άτομα που ποτέ δεν θα πίστευα ότι θα συναναστρεφόμουν ποτέ. Όσο για αυτούς των οποίων η απουσία πονάει όλο και περισσότερο κάθε χρόνο.... ελπίζω να είναι περήφανοι για μας από εκεί ψηλά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου