Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Εγώ θέλω...

  Εγώ θέλω να βρίσκομαι πλάι σου και να σου λέω πόσο πολύ μου αρέσει να είμαι μαζί σου.Και να μου δίνεις να φοράω τα ρούχα σου και να μένει πάνω τους το άρωμα μου.Και να κρατάω το χέρι σου.Και να βγαίνουμε μαζί.Και να γελάνε οι φίλοι μας με τις βλακείες μας.Και να βλέπουμε καταπληκτικές αλλά και απαίσιες ταινίες.Και να σε βγάζω φωτογραφίες όταν χαμογελάς.Και να σε αφήνω να με πειράζεις μέχρι να πονάει η κοιλιά μου από τα γέλια.Και να σου λέω τι είδα στην τηλεόραση εχθές το βράδυ.Και να μην γελάω με τα αστεία σου.Και να μου λες ότι με αγαπάς.Και να σε θέλω περισσότερο από χθες και λιγότερο από αύριο.Και να τρελαίνομαι όταν αργείς να πας σπίτι.Και να ξαφνιάζομαι όταν γυρνάς νωρίτερα.Και να είμαι δυστυχισμένη όταν έχω άδικο.Και να είμαι ευτυχισμένη όταν με συγχωρείς.Και να χαζεύω τις φωτογραφίες σου κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ.Και να παρακαλάω να σε ήξερα μια ζωή.Και να ακούω την φωνή σου στο αφτί μου.
    Και να τρομάζω όταν θυμώνεις.Και να σε αγκαλιάζω όταν σε πιάνουν τα νεύρα σου.Και να σε κρατάω σφιχτά όταν πονάς.Και να σου γκρινιάζω όταν είμαι δίπλα σου, και να κλαψουρίζω όταν δεν είμαι.Και να λιώνω όταν χαμογελάς.Και να κλαίω κι εσύ να μου σκουπίζεις τα δάκρυα. Και να σου λέω πόσες φορές χαμογέλασες εχθές και πόσες φορές ανοιγόκλεισες τα μάτια σου εχθές.Και να σε αγαπώ τόσο βαθιά που να μην μπορώ να το βάλω σε λόγια.Και να τριγυρίζω στην πόλη και να την νιώθω άδεια χωρίς εσένα.Και να θέλω ότι θέλεις.Και να νομίζω πως χάνομαι, αλλά να ξέρω πως πλάι σου είμαι ασφαλής.Και να σου μιλάω για ότι χειρότερο έχω μέσα μου.Και να προσπαθώ να σου δίνω ότι καλύτερο έχω γιατί δεν σου αξίζει τίποτα λιγότερο.Και να προσπαθώ να είμαι ειλικρινής γιατί ξέρω ότι το προτιμάς.Και να σου λέω την αλήθεια,ακόμα και αν κατά βάθος δεν το θέλω.Και να μου χαϊδεύεις τα μαλλιά.Και να ξυπνάω στην αγκαλιά σου.Και να μην με νοιάζει το αύριο...
                                                            Και, και, και....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου