Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Stop being a bitch Vol. 2

Υπήρξε ανταπόκριση στην αίτησή μου για διορθώσεις στο προηγούμενο post και να μαι τώρα εδώ για συμπλήρωση!! Όλως παραδόξως, κανείς δεν προσπάθησε να μου αλλάξει γνώμη για όσα γράφτηκαν. Αντιθέτως, τα σχόλια ήταν τύπου "γιατί έγραψες μόνο αυτούς?! Υπάρχουν τόσοι άλλοι τύποι γύρω μας"! Ας τους παραθέσουμε λοιπόν!!

Νάρκισσος-Ψώνιο-Κλαρινογαμπρός: Πραγματικά ντρέπομαι που ξεχάσαμε να τον αναφέρω την περασμένη φορά!!  Είναι ο τύπος που λιώνει όλη μέρα στα γυμναστήριο, όντας straight. Όνειρό του να γίνει γυμναστής, πορτιέρης...το πολύ πολύ barman στην χειρότερη βρε αδερφέ! Κοιτάζεται όλη την ώρα στον καθρέφτη και δεν διστάζει να παίρνει πόζες, ακόμα και όταν υπάρχει και άλλος κόσμος τριγύρω. Κάνει παράπονα στην κοπέλα του τύπου "γιατί μωρό μου δεν μου κάνεις κανένα κοπλιμέντο?". Η γνώμη μου γι' αυτούς (η οποία είναι με στοιχεία) είναι πως είναι σαν τα σαλιγκάρια. Πολύ κέλυφος, ελάχιστο περιεχόμενο! Και αν στο sex είναι καλοί... μη σε τυφλώσει ο ενθουσιασμός! Γιατί θα ντρέπεσαι να τον κυκλοφορήσεις με τις κοτσάνες που θα πετάει.
Το να αναφερθώ στην μπλούζα τύπου V το θεώρησα περιττό!

Μαμάκιας: Τον γλυκούλη μου!!! Λέει "μαμάααα και στάζει το στόμα του μέλι". Είναι ο τύπος που στο πρώτο ραντεβού θα σου πει πόσο καλή μαγείρισσα είναι η μητέρα του. Να είσαι σίγουρη πως δεν υπάρχει περίπτωση να κάνετε sex και να μην διακόψει αν τον πάρει η μαμά του τηλέφωνο. Επειδή, δεν τον άκουσε όλη μέρα και θα τρελαθεί αν δεν το σηκώσει αμέσως! Ακόμη, μην πιστέψεις πως θα αλλάξει μετά τον γάμο! Όλη του τη ζωή θα την οργανώσει ανάλογα με τις ανάγκες της! Δεν υπάρχει το σπίτι του να απέχει πάνω από δύο οικοδομικά τετράγωνα από το δικό της. Γιατί αν υπάρξει ανάγκη πρέπει να είναι σε θέση να πεταχτεί αμέσως, ακόμα και με το βρακί αν χρειαστεί. Δεν υπάρχει ελπίδα!!

Ο παντρεμένος: Ναι αποτελεί ξεχωριστή κατηγορία!! Η γυναίκα του είναι κορώνα στο κεφάλο του! Την αγαπάει και την εκτιμάει! Αλλά ας ζήσουμε και μαζί μια περιπέτεια! Μπορεί να σου πει και το κορυφαίο "διεκδίκησέ με" ή το επίσης κορυφαίο "έχω γυναίκα και παιδί, πρέπει να φύγω να δουλέψω". Η γνώμη μου?! Με παντρεμένο δεν αξίζει ούτε για καφέ να πας, γιατί στο τέλος...κάθε βράδυ... αυτός γυρίζει στη γυναίκα του!!!! Ενώ εσύ μένεις μπουκάλα, φίλη αναγνώστρια!

Ο καναπεδάκιας: Κορίτσι: Αγάπη μου πάμε καμιά βόλτα?! Αγόρι: Που να τρέχουμε τώρα ρε μωρό μου..έλα από δω να αράξουμε! 
Πρόσεξε... "έλα από εδώ να αράξουμε"!!! Ούτε καν "να έρθω εγώ"!!! Διώξε κάθε ελπίδα ότι το κάνει για να περάσετε τρυφερές στιγμές (για 10ο βράδυ στη σειρά). Ούτε το κάνει για να μαζέψει λεφτά για το γάμο σας!! Απλώς είναι τεμπέλης!! Μούχλας!!! Ανεπρόκοπος!! Συνήθως, αυτοί οι τύποι έχουν να δουλέψουν κανα 5άρι χρόνια και φταίει το κράτος γι' αυτό!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου