Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Παρουσίαση....

Τρίτη απόγευμα και η αδερφή μου είχε κανονίσει να πάω σε μια παρουσίαση βιβλίου. Την παρουσίαση θα έκανε μια γνωστή της, η οποία ήξερε ότι πέρασα φιλολογία και σκέφτηκε να με καλέσει. Είχα ξανα πάει πιο παλιά σε μια παρουσίαση και θυμόμουν
πόσο βαρετά θα ήταν αλλά είπα να κάνω την καρδιά μου πέτρα και να πάω για να μην εκθέσω την αδερφή μου. Την καρδιά της πέτρα έκανε και η Λώρα μιας και της υποσχέθηκα ότι μετά θα την πάω για φαγητό σε ένα φαγάδικο που ανακάλυψα πρόσφατα...
Όλοι μέσα σε εκείνη την αίθουσα ήταν απόφοιτοι της φιλοσοφικής είτε της φιλολογίας, είτε της ιστορίας αρχαιολογίας. Όλοι ήταν καθηγητές. Η συγγραφέας δίδασκε σε σχολείο για κάποια χρόνια και μετά ασχολήθηκε με την σύνταξη ενός φιλολογικού περιοδικού και την συγγραφή βιβλίων. Σε όλη τη διάρκεια της παρουσίασης τονιζόταν πόσο αγαπούσε τη σχολή της και όλα όσα διδάχτηκε μέσα από αυτήν(ιστορία αρχαιολογία). Οι ομιλίτριες φάνηκε να αγαπάνε πολύ τη φιλολογία γενικά και την πνευματική ικανοποίηση που αυτή τους προσφέρει. Η διπλανή μας διόρθωνε γραπτά πριν έρθει. Ένιωσα έξω από τα νερά μου και ταυτόχρονα είδα το μέλλον να με χαιρετά!!!! Αυτό που έβλεπα ήταν ατέλειωτες ώρες διαβάσματος, μια τάξη με 30 μαθητές τους οποίους πρέπει να βάλω σε τάξη  για να μην μου πάρουν τον αέρα και αμέτρητα γραπτά που ζητάνε διόρθωση να με κυνηγάνε!!! Είδα, επίσης, κουλτουριάρηκες συζητήσεις με διάφορους διανοούμενους και σκιάχτηκα!!!
Για να ηρεμήσω χρειάστηκε αρκετή εσωτερική προσπάθεια και η σκέψη ότι ΕΓΩ θα γίνω αεροσυνοδός. Δεν με νοιάζει η σχολή μου, μόνο το πτυχίο της θέλω και δεν θα το χρησιμοποιήσω ποτέ.
Ενάμιση μήνα μετά έχω ξεπεράσει το ότι δεν ήθελα να περάσω ούτε έξω από τη φιλοσοφική. Πλέον κάνω guest εμφανίσεις. Ενάμιση μήνα μετά η δυνατότητα του 10% μου κλείνει το μάτι. Ενάμιση μήνα μετά αρνούμαι όχι μόνο να ανοίξω τα βιβλία της σχολής μου, αλλά και οποιοδήποτε λογοτεχνικό βιβλίο για να μην θυμάμαι που πέρασα!!! Ενάμιση μήνα μετά εξακολουθώ να καταριέμαι την τύχη μου για το 18 στα αρχαία!!!
Είναι μέσα Νοεμβρίου...Δεν ξέρω αν θα συνεχίσω σε αυτή τη σχολή και του χρόνου...Δεν ξέρω αν θα την βγάλω ποτέ και πότε, ακόμα και αν τη συνεχίσω...Εύχομαι πάντως, αν τελικά γίνω καθηγήτρια να έχω τόσες γνώσεις όσες και ο καθηγητής μου στο φροντιστήριο και να επικοινωνώ με τους μαθητές μου τόσο καλά όσο και αυτός...

Υ.Γ.: Ώρες ώρες αναρωτιέμαι ποιανού αμαρτίες πληρώνει η Λώρα και την τραβολογάω από δω και από κει!!!!
Υ.Γ.: Και τελικά δεν την πήγα και για μαμ γιατί μετά το τέλος της παρουσίασης είχα ανάγκη από καθαρό αέρα!!!!!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

  1. Τι πέτρα?Διαμάντι την έκανα!XD Τελικά δε φάγαμε κιόλας.Αλλά καλύτερα.Μετά από τέτοια νύστα που να φας!Τις δικές μου πληρώνω don't worry XD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου υπενθυμίζω ότι ότν βγήκαμε θέλαμε πολυ καθαρό αέρα και κάτι να πιούμε να πνίξουμε τον πόνο μας!!!Έστω ενα red bull... xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή