Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Πες μου πώς....?!?!

Υπάρχει κάτι που μας δένει... το ξέρω! Και αν τόσο καιρό προσπαθώ να το λύσω δε μπορώ! Ό,τι κι αν δοκίμασα... ό,τι κι αν έκανα... οι προσπάθειες έπεσαν στο νερό. Θέλω να το αφήσω να φύγει, αλλά αυτό επιμένει! Όσοι μήνες και αν πέρασαν οι μυρωδιές δεν έφυγαν! Είναι εκεί και με βασανίζουν κάθε φορά που κυκλοφορούν στον αέρα που αναπνέω. Τότε προσπαθώ να το καταπολεμήσω...
να διώξω την επιθυμία να σε δω. Να διώξω τις αναμνήσεις. Μα μου είναι τόσο δύσκολο!! Και εσύ με έχεις αποκλείσει...
Και αν εσύ τα κατάφερες καλύτερα πες μου το πως. Δείξε μου τον τρόπο και εγώ θα τον κάνω πράξη!! 
Κάποτε σε ρώτησα αν θα μ' αγαπας για πάντα, αν θα είσαι για πάντα δίπλα μου ό,τι κι αν συμβεί. Η απάντηση σου ήταν τα πιο όμορφα λόγια που έχω ακούσει ποτέ μου. Κρίμα που τώρα ξέρω πως ήταν όλα ένα ψέμα!

4 σχόλια: