Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Για όσους δε φοβούνται να αγαπήσουν!

Έτσι, γιατί είναι βράδυ Κυριακής... γιατί χτες είχαμε μαραθώνιο ταινιών με δυο love story και μια αυτοκτονία λόγω έρωτα χωρίς ανταπόκριση... Εεε, όσο να πεις βγήκε η ρομαντική μου πλευρά! Μην διστάζετε να αγαπάτε και να δείχνετε την αγάπη σας με κάθε τρόπο!! Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευλογία στο κόσμο από την αγάπη! Και αν αυτό φαίνεται γραφικό, αναρωτηθείτε το εξής:  που υπάρχει ευτυχία? Που τα πράγματα καλυτερεύουν? Όπου υπάρχει αγάπη ή όπου υπάρχει γκρίνια?
Αφιερωμένο σε όλους εσάς που δε φοβάστε να αγαπήσετε!!

Ελπίζω να είχατε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

Έλα κοντά, τον κόσμο κρύψε
αυτό τον κόσμο που ζητά πολλά

Να με προσέχεις μέχρι να σηκωθώ ξανά, λίγο ακόμα μοναχά
Μάτια μου γλυκά... Πώς με αντέχεις?!


Μονάχα εσύ να 'σαι καλά
Μη δω στα μάτια σου ούτε δάκρυ

Να 'σαι κορίτσι μου καλά
Κι όταν ζητάς τον άνθρωπό σου
Θα είμαι κάπου εκεί κοντά
Ο φύλακας ο άγγελός σου....

Αν σου ραγίσει την καρδιά
Κι αν μόνη θέλει να σ' αφήσει
Πες του πως κάποιος, μια φορά
Αληθινά σε είχε αγαπήσει


Το παραμύθι τέλειωσε και αρχίζει η ζωή
Αχχ, να 'τανε η αλήθεια σου σαν ψέμα αληθινή
Τι να την κάνω τη ζωή μου
στο παραμύθι θα τη ρίξω να πνιγεί!
Να παραμυθιαστεί η ψυχή μου
Να σε πιστεύει όταν μ' αγγίζεις
τις νύχτες όταν ψυθιρίζεις
Όταν λες "θα 'μαι κοντά σου όταν με θες"

[Η ειρωνεία είναι πως όταν μου το τραγουδούσες, εγώ σε πίστευα!]

2 σχόλια:

  1. Ρε αυτά δεν είναι τραγούδια για εμάς που δεν φοβόμαστε να αγαπήσουμε! Αυτά είναι τραγούδια για να κόψουμε τις φλέβες μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τότε προφύλαξε τις δικές σου κ μην τα ακούς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή