Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Παγίδα

Οι περισσότεροι ψάχνουν για υποκατάστατα μέσα στη ζωή. Αν δεν έχουν το αυθεντικό θέλουν κάτι να το υποκαθιστά για να μπορέσουν να ζήσουν... για να χει λόγο η ζωή τους! Δεν μπαίνουν στη διαδικασία να ζήσουν κάτι καινούριο! Είναι ένα λάθος αυτή η σκέψη από μόνη της. Πρώτον, γιατί είναι σαν να κοροϊδεύεις και τους γύρω σου, αλλά και τον ίδιο σου τον εαυτό. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να ζεις σε μια πλάνη. Δεύτερον, τα υποκατάστατα κάνουν περισσότερο κακό, παρά καλό, καθώς με την επιθυμία να βιώσεις τις ίδιες καταστάσεις, βιώνεις πιο έντονα την απουσία!

Τις τελευταίες βδομάδες προσπαθώ απλώς να μην πέσω στην παγίδα! Ο τρόπος που μιλάει μου θυμίζει εσένα...αυτά που μου λέει μου θυμίζουν εσένα. Αυτό με κάνει να μένω μετέωρη... Ούτε να απομακρυνθώ θέλω, ούτε να λειτουργήσει η σχέση μας σαν υποκατάστατο. Θέλω μια φυσιολογική σχέση με αυτό το άτομο, χωρίς να μου θυμίζει κάτι που χει τελειώσει! Θέλω να ξεκινήσει με καλούς οιωνούς και καινούριες βάσεις!
Δεν ξέρω πως ζεις μακριά μου. Σίγουρα, όμως, εγώ έμαθα να ζω χωρίς εσένα - και να ξέρεις δεν ήταν καθόλου εύκολο. Έχει γεμίσει η ζωή μου... δεν υπάρχει χώρος για σένα. Η απουσία σου μου έκανε περισσότερο καλό από όσο νόμιζα. Εύχομαι να έχεις βρει την ευτυχία στο δρόμο που διάλεξες και να θυμάσαι καμιά φορά τα όσα ζήσαμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου