Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

2012!

Λίγες ώρες πριν φύγει το 2011 και στο ραδιόφωνο ακούω το "Πυροτεχνήματα" της Παπαρίζουν. Τότε θυμήθηκα ότι όπως κάθε Πρωτοχρονιά, έτσι και φέτος θα φωτίσουν τον ουρανό! Το μυαλό μου εμένα όμως έτρεξε αλλού... μέσα στην προηγούμενη χρονιά... σε όσες φορές τα πυροτεχνήματα φώτισαν τον ουρανό και εγώ ήθελα μόνο δύο άτομα μαζί μου. Αλλά αυτά τα άτομα κάθε φορά με άφηναν μόνη μου!

Αν είστε από αυτούς που κάνουν απολογισμό στο τέλος της χρονιάς, αφήστε στην άκρη τα δυσάρεστα και κρατήστε μόνο τα καλά!! Οι ευχάριστες στιγμές είναι αυτές που σας κάνουν να χαμογελάτε!! Και το χαμόγελο είναι ο καλύτερος τρόπος για να υποδεχτείτε το νέο έτος!!! Μην σκεφτείτε αρνητικά και μην κρατήσετε κακία... το χρωστάτε στον εαυτό σας!!!

Καλή Χρονιά.... με περισσότερα χαμόγελα!!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου