Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Υ.Γ. Σ'αγαπώ...

<3   Είναι φορές που αναγκάζεσαι να αφήσεις ό,τι πιο σημαντικό και αληθινό έχεις νιώσει  στη ζωή σου γιατί το μόνο που σου έχει μένει ως επιλογή είναι η αξιοπρέπεια.. Κάποιες απώλειες όμως δεν ξεπερνιούνται ποτέ... Κάποιες απουσίες είναι τόσο έντονες όσο και οι πιο ηχηρές παρουσίες...Κάποιες πληγές απλά μένουν εκεί πάντα και δεν επουλώνονται ποτέ.!Κάποιες καταστάσεις είναι καθοριστικές στη ζωή σου και απλά σε αλλάζουν για πάντα...

   Θυμάμαι το βλέμμα σου...Πάντα στα μάτια σου αντίκριζα έναν κόσμο ονειρεμένο,βγαλμένο από το πιο γλυκό παραμύθι...Μαζί σου ζούσα το δικό μου παραμύθι σε έναν κόσμο μαγικό,μοναδικό,ολόκληρο δικό μου...Στιγμές που δεν υπήρχε τίποτα άλλο γύρω μου...Μόνο εσύ και εγώ....Φοβόμουν πάντα μην με ξεχάσεις...Μην ξεχάσεις,μη δεν νοιώσεις,μην αμφισβητήσεις...
     Το άρωμα σου,το χαμόγελό σου,τα φιλιά σου,η αγκαλιά σου,τα μάτια σου... Αχ,πόσο σε αγάπησα...Πόσο με άλλαξες...Πόσο ευτυχισμένη με έκανες να νιώσω έστω και για λίγο...Δεν θυμάμαι τον εαυτό μου πριν από σένα...Τίποτα αληθινό δεν υπήρξε πριν από εσένα..Τίποτα πιο σημαντικό...Τίποτα πιο έντονο... Τίποτα πιο ουσιαστικό...Τίποτα πιο δυνατό...Τίποτα πιο ζωντανό...
      Όλα πλέον είναι μια ευθεία γραμμή...Ανούσια..Πεζά...Στεγνά...Άχρωμα...Ακόμα και αν μου χάριζαν μια αιωνιότητα χωρίς εσένα,εγώ και πάλι θα επέλεγα έστω και μια στιγμή στην αγκαλιά σου...Είσαι ό,τι αγάπησα πιο πολύ στην ζωή μου...Δυνατά,ουσιαστικά,αληθινά...
     Πονάει...Δεν θα ξεχάσω το λυγμό που έπνιξα στα χείλη εκείνη την νύχτα...Τίποτα δεν θα είναι ποτέ ξανά το ίδιο...Θα  είσαι πάντα η μια και αληθινή μου αγάπη...Ήρθες στην ζωή μου για να με μάθεις πως είναι να αγαπάς...Και έφυγες...Μα δεν θα περάσεις ποτέ στο μπαούλο των αναμνήσεων...Ποτέ δεν θα μπορέσω...
Συνεχίζω απλά να υπάρχω...Δεν ζω...Πάντα θα πονάω...


Υ.Γ. Σ'αγαπώ πολύ....

1 σχόλιο:

  1. Περνάει άραγε ποτέ?! Όλος ο πόνος, η απογοήτευση, η γλυκειά νοσταλγία περνάνε?! Και αν ναι, πόσος χρόνος χρειάζεται?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή