Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Βράδυ Κυριακής..

Τα τελευταία 12 χρόνια έχω συνηθίσει τα απογεύματα της Κυριακής να συνοδεύονται με διάβασμα και


μελαγχολική διάθεση! Η διάθεση αυτή οφειλόταν στο γεγονός ότι το σαββατοκύριακο πέρασε και μαζί του ο ελεύθερος χρόνος. Την επόμενη έπρεπε πάλι να ξυπνήσω πρωί, πάλι να πάω σχολείο, πάλι να γυρίσω να διαβάσω. Όσο βέβαια για την περσυνή χρονιά δεν το συζητώ καν!Η μελαγχολική διάθεση πήγαζε από τη σκέψη ότι το σαββατοκύριακο πέρασε και εγω πάλι διάβαζα, πάλι δεν έκανα τίποτα το ιδιαίτερο.
Αύριο έχω πάλι να ξυπνήσω πρωί και η μελαγχολική διάθεση είναι πάλι εκεί, πιο πολύ από συνήθεια όμως. Σίγουρα ο χώρος του σχολείου δεν συγκρίνεται με αυτόν του πανεπιστημίου! Τα μαθήματα δεν είναι υποχρεωτικά, το μάθημα δεν έχει σχέση με αυτόν αυτό του σχολείου και δεν υπάρχει διάβασμα για το απόγευμα. Και αναμφίβολλα μετά το μάθημα ακολουθεί καφές... ;)
Φυσικά το γεγονός ότι παρακολουθώ τα μαθήματα μιας σχολής που εγώ διάλλεξα με εξιτάρει...Αναρωτιέμαι όμως για πόσο θα κρατήσει αυτό, γνωρίζοντας την ανήσυχη φύση μου...Τουλάχιστον ξέρω ότι όταν έρθει η ώρα που θα βαριέμαι να πηγαίνω σε όλα τα μαθήματα θα έχω το δικαίωμα επιλογής!
Εννοείται όμως ότι περιμένω να κάνω τουρνέ και σε άλλα αμφιθέατρα με τις φίλες μου με πρώτο και καλύτερο της ψυχολογίας. 

P.S.Λώρα εγώ για σένα το κάνω...για να μη νιώθεις μοναξιά!!! χαχαχα

2 σχόλια:

  1. αχ πραγματικά όλη τη χρονιά κοιτούσα τους τέσσερις τοίχους σε σημείο που βρήκα κάτι λακουβίτσες στον καθένα χιχι!
    Άντε να δω τι θα δω κι εγώ αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή Λώραααααααααα!!!!!!!!Μη μασάς!!!!!!!Πάρτους τα σώβρακααααααα!!!!! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή