Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Μήτσο μου λείπεις!!!!!



Προχτές εκεί που ξεκαθάριζα τα βιβλία της βιβλιοθήκης μου για να τοποθετήσω τα καινούρια βρήκα ένα μικρό,γκρι τετραδιάκι με μια πεταλούδα στο εξώφυλλο. Κάπου εκεί είναι που συνειδητοποίησα
πόσο πολύ μου χει λείψει το σχολείο και ότι είναι πλέον παρελθόν! 

Αυτό το είχα και τα τρία χρόνια του λυκείου, οπότε πραγματικός θησαυρός. Όταν το άνοιξα θυμήθηκα πράγματα που είχα ξεχάσει και κατάλαβα ότι δεν θα ξαναγυρίσουν. Όση γκρίνια και αν υπάρχει για το σχολείο και όσο και αν πασχίζουμε όλοι μας να το βγάλουμε κανείς μα κανείς δεν θα διαφωνήσει στο ότι στα σχολικά χρόνια γίνονται οι καλύτερες βλακείες!!
Το πρώτο παράδειγμα ότι εξαιτίας ενός στοιχήματος όλο το σχολείο έμαθε να φωνάζει την διπλανή μου,την Αλεξάνδρα, Μητσάρα! Ειλικρινά αν δεν είχε σχέση θα της έμενε κουσούρι! Αφού στην τρίτη λυκείου μέχρι και οι πέτρες την φώναζαν Μήτσο και η ίδια δεν γυρνούσε με κανένα άλλο όνομα παρά μόνο με αυτό. Ακόμα αναρωτιέμαι γιατί ποτέ δεν μου κράτησε κακία...Βέβαια, ας πρόσεχε και αυτή!Τι ήθελε και έβαλε στοίχημα μαζί μου?!?!
Το τετραδιάκι περιέχει τα παρατσούκλια των καθηγητών, διάφορες βλακείες που έκαναν αίσθηση μέσα στην τάξη(τις οποίες φροντίσαμε να καταγράψουμε με τον Μήτσο), ποιηματάκια, ζωγραφιές, αποφθέγματα, χαρτάκια από σκονάκια(με τα οποία πέρασα όοοοολα τα ενδοσχολικά μαθήματα του Ιουνίου), αποσπάσματα από βιβλία που μου άρεσαν και φυσικά το περίφημο μόκαινε! Το οποίο είχε και πολλά συνώνυμα όπως βούλωνε, κέντα το, γάζωσέ τo, σίραψέ το, πλέξτο, πάρε την σακοράφα, καπάκωσέ το. Δεν θα μπορούσε να λείπει και η αντίστιχη απειλή "θα σε εκπαραθυρώσω"! Σε αυτό είναι αποτυπωμένες όλες οι συναισθηματικές μεταπτώσεις 3χρόνων,όλες οι σκέψεις,όλες οι χαρούμενες στιγμές. Έχει τόσα πολλά πράγματα μέσα, αλλά οπωσδήποτε δεν έχει τη μορφή ημερολογίου.
Και για το τέλος αφήνω την αφιέρωση που είχα κάνει στον Μητσάρα μου εμπνευόμενη από τα αρχαία της πρώτης λυκέιου(Θουκυδίδης πρέπει να ήταν αν θυμάμαι καλά): Mitsaras the great..., ο νέος ανερχόμενος μεγάλος στρατηγός της Μακεδονίας. Δε θέλω μ@λ@κιες...ο Mitsaras έπρεπε να πάει στη Σικελία όχι ο Αλκιβιάδης...Αλλά μην πτωείσαι...θα δικαιωθείς...θα πας στα Σκόπια να βρεις το δίκιο μας!!Mitsara we love you!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου