Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Σχέσεις...

Μπορεί κανείς να μου προσάψει πολλά στο θέμα των σχέσεων. Ότι δεν προσπαθώ αρκετά, ότι έχω πληγώσει κόσμο, ότι δεν έχω υπομονή, ότι πολλές φορές στο παρελθόν δεν έχω προσφέρει αποκλειστικότητα και άλλα πολλά...
Για αυτό που δεν μπορεί να με κατηγορήσει κανείς είναι ότι μπαίνω ανάμεσα σε ζευγάρια. Αυτό γιατί πιστεύω ότι όταν κάποιος μπαίνει ανάμεσα σε ένα ζευγάρι σημαίνει ότι έχει βρει ανοιχτή την πόρτα. Ποτέ μου δεν προσπάθησα να ανοίξω αυτή την πόρτα. Ίσως με πείραζε όταν την έβρισκα κλειστή και χαιρόμουν όταν αυτή άνοιγε αλλά ποτέ δεν το επιδίωξα.
Όταν είσαι σε μια (υποτίθεται) ώριμη ηλικία και κάνεις σχέση το κάνεις γιατί δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτό τον άνθρωπο.Έχεις αφήσει πίσω το παρελθόν, κάνεις ένα νέο ξεκίνημα, αγαπάς και σέβεσαι το άτομο που έχεις απέναντί σου, αλλά κυρίως τον εαυτό σου. Αν υπάρχουν ανοιχτοί λογαριασμοί με το παρελθόν, αν αυτό το άτομο δεν είναι αυτό που έψαχνες, αν το κάνεις από αντίδραση τότε κοροϊδεύεις τον εαυτό σου!
Μετά από πολύ προσπάθεια δεν είναι μόνο το παρελθόν που άφησα πίσω...αλλά και τα λάθη που έκανα. Δεν μετάνιωσα ποτέ για αυτά. Τα κρατώ ως οδηγό για να γίνω καλύτερη! Επίσης άρχισα να σέβομαι τον εαυτό μου...
Οπότε σήμερα δεν προσπάθησα να μπω ανάμεσα σε ένα ζευγάρι. Απλώς απαίτησα την ηρεμία μου...Το χρωστούσα στον εαυτό μου...Το χρωστάω στη νέα μου ζωή....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου