Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

X-mas!!!

Τα λατρεύω τα παιδάκια! Όταν βλέπω κάποιο στο δρόμο θέλω πολύ να το κάνω γούτσου γούτσου, να το κάνω αγκαλίτσα, να του δώσω φιλάκι, να το ζουλίξω. Κυρίως στα τρια με τέσσερα που μπορείς να συννενοηθείς μαζί τους είναι πολύ γλυκούλικα!! 
Το Σάββατο, όμως, που πήγα στο χωριό του Αϊ-Βασίλη στην έκθεση αισθάνθηκα πολύ τυχερή που πήγα με τη φίλη μου, Λώρα, και δεν είχα παιδί μαζί μου! Ο χώρος ήταν γεμάτο παιδάκια που έτρεχαν από δω και από κει ζητώντας συνεχώς πράγματα. Πρώτα, φωτογραφία με τον Άγιο Βασίλη... μετά καραμέλες, σοκολάτες, δώρα, βόλτα με το τρενάκι, βόλτα με το καρουζέλ, πατινάζ... Ένα σωρό πράγματα!!! Και πώς να πεις όχι σε ένα
παιδί τόσο μικρό και να το καταλάβει χωρίς να κάνει τον κόσμο άνω κάτω?? Δέχομαι ότι υπάρχουν και παιδιά πιο φρόνιμα, μαθημένα να μην φέρνουν την καταστροφή στο όχι των γονιών τους, αλλά είμαι σίγουρη ότι τα δικά μου αν πάρουν από τη μανούλα δεν θα είναι από αυτά!!! 
Και φυσικά δεν κάνω λόγο για τα Jumbo!! Εγώ πηγαίνω και με πιάνει η καταναλωτική μου μανία... πόσο μάλλον ένα παιδάκι! Γι' αυτό το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν "Να θυμηθώ όταν κάνω παιδιά να μην τα φέρω ποτέ εδώ". Υπάρχουν τόοοοσα πολλά πράγματα και σχεδόν όλα σε χαμηλές τιμές που μπορούν έυκολα να σε ξεγελάσουν, τα οποία όπως τα έβλεπα μέχρι και εγώ τα ήθελα!
Τελικά, μ' αρέσουν πολύ τα Χριστούγεννα!! Η ατμόσφαιρα είναι τόσο ζεστή....και τα δώρα τόσα πολλά!!! (χιχι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου