Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Days 10 to 13...

Day 10: A song you can dance to: Δεν χρειάστηκε και πολύ για να το σκεφτώ! Ποιο άλλο ξέρω να χορεύω εκτός από το Las divinas?? Για κάποιο λόγο όλα τα κοριτσάκια, εκτός του ότι έχουν εθιστεί με την Patty (και αναρωτιέμαι εγώ, εκείνη την ώρα διάβασμα δεν έχουν?), ξέρουν το χορευτικό απ' έξω! Και είμαι σίγουρη ότι στα διαλλείματα, καθώς και την ώρα της γυμναστικής, προπονούνται όλα μαζί. Και εμείς έτσι δεν κάναμε άλλωστε (μόνο που δεν θυμάμαι ποιό τραγούδι ήταν τότε της μόδας)?? Anyway, πριν κανά μήνα που πήγαμε με την αδερφή μου για baby sitting σε κάποια κοριτσάκια, είδα τόσες φορές το χορευτικό που φυσικό και επόμενο ήταν να το μάθω και εγώ! Σε κάποια φάση ήθελαν να το χορέψω και εγώ μαζί τους, ευτυχώς όμως δεν επέμειναν πολύ!!



Day 11: A song that makes you fall asleep: "Blue...strange colour blue...Sixteen tons on the moon"... Ναι είναι μακάβριο ή εγώ το έχω συνδέσει με κάτι μακάβριο. Ναι είναι και μουσικό χαλί σε πολλά επεισόδια κόκκινου κύκλου, 10ης εντολής και 3ου νόμου(τα 'χω δει όλα, όπως φαίνεται!). Για αρκετούς μήνες όμως κοιμόμουν με αυτό το τραγούδι. Η μουσική του με ηρεμούσε... ίσως να ήταν και οι σκέψεις που μου έφερνε, ποιός ξέρει?? 



Day 12: A song from your favorite band: Toυς Within Temptation τους έμαθα τυχαία. Χάζευα σε ένα site κοινωνικής δικτύωσης και όπως κοιτούσα ένα profil άρχισε να παίζει το Howling. Εκείνο τον καιρό παιρνούσα την Rock φάση μου, οπότε ήταν φυσικό να μου κινήσει την προσοχή. Άλλα τραγούδια τους έμαθα λίγους μήνες μετά που το έψαξα περισσότερο το θέμα. Τα τραγούδια τους μου θυμίζουν πολύ Φεβρουάριο-Μάρτιο του '09 τα άκουγα και διαβάζοντας και πηγαίνοντας στο φροντιστήριο...



Day 13: A song from a band you hate: Εντάξει, δεν τα μισώ και όλας τα παιδιά...απλά μου είναι αδιάφοροι ως συγκρότημα. Το συγκεκριμένω τραγούδι, όμως, μπορώ να πω ότι το μισώ. Χωρίς λόγο! Δεν μου θυμίζει τίποτα... απλά δεν μπορώ να το ακούω...με κουράζει...μου είναι απίστευτα αντιπαθητικό!




4 σχόλια:

  1. Από Within Temptation να ακούσεις και το Stand my Ground.Είναι γαμάτο κομμάτι!LOL @ Las Divinas.Να μου το μάθεις κι εμένα!Να το χορεύουμε μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσε...είχα κατεβάσει όοοοολη τους τη δισκογραφία!
    Θα στο μάθω...Ποιά θα κάνει την Αντονέλα??? χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Αντονέλλα ποια είναι?Η κακιά?Αν είναι έτσι την κάνω.Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα XDDDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. OK Ράνια.... χαχαχαχα Πότε ξεκινάμε πρόβες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή