Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

The end!!!

Day 26: Αφιέρωσε κάτι στο άτομο από το οποίο είδες το Meme: Τι άλλο θα μπορούσα να αφιερώσω εκτός από κορεάτικη pop??? Πιο συγκεκριμένα, ένα τραγούδι που μου έδειξε πρόσφατα και μ' άρεσε η τραγουδίστρια. Η Lee Hyori, σου λέει, είναι η πιο...ξε-ντυμένη...καλλιτέχνης στη χώρα της! Είναι χαριτωμένη μωρέ!! Το τραγούδι λέγεται  U-Go-Girl και είναι επίσης χαριτωμένο (σαν τη Eurovision ακούστηκε αυτό).
Λώρα....δικό σου.......





Day 27: A song that you 're obsessed with: Θα γίνω γραφική (κλεμμένη ατάκα), θα γίνω βαρετή, θα γίνω προβλέψιμη....αλλά....ένας είναι ο Sakis!!!!! Το καινούριο του cd το λάτρεψα αμέσως. Πριν καν ακούσω ολόκληρα τα τραγούδια, αλλά τα demo. Είναι αν όχι το καλύτερο, ένα από τα top 5 του!!! Το έχω μόλις 5μέρες και το έχω λιώωωωωωσει!! Το ακούω όλη μέρα ξανά και ξανά και ξανά! Το τραγούδι που ξεχώρησα αμέσως ήταν ο "Νεκρός ωκεανός". Ήθελα να 'ξερα...την μαγική πένα έχει η Sunny Baltzi???




Day 28: A song from your childhood: Aυτή η κατηγορία μπορούσε άνετα να αποτελεί ξεχωριστό post με όοοοολα τα opening τραγούδια από τα παιδικά που έβλεπα μικρή. Βέβαια, ανήκω στη γενιά που έζησε τα Ζουζούνια με τα χρώματα και τους αριθμούς, αλλά για πολύ λίγο. 

Τα μικρά τερατάκια: Ξενέρωνα που τα επεισόδια κρατούσαν λίγο(αν θυμάμαι κιόλας καλά γιατί έχουν περάσει και κάτι χρόνια!!!), αλλά τα έβλεπα ανελλιπώς!!!!


Μικρή Λουλού: Δεν ξέρω γιατί αλλά μ' άρεσε τόοοοσο αυτό το τραγούδι. Μπορεί τώρα να μη θυμάμαι σχεδός τίποτα από τα επεισόδια, αλλά το τραγούδι έχει μείνει αξέχαστο!!!


Sailormoon: Δεν υπήρχε περίπτωση να μην την περιλάβω στη λίστα μου!!! Λατρεμένο παιδικό....δεν έχανα επεισόδιοοοοοοο!!!!


Θα μπορούσα να ανεβάσω όλα όσα έβλεπα... αλλά ανέβασα τα παιδικά με τα opening τραγούδια που μου έχουν μείνει!!!


Day 29: Your favourite song at this time last year: Πριν από ένα χρόνο... μόνο χριστουγεννιάτικο τραγούδι έχει χώρο σε αυτή την κατηγορία... Santa baby!! Η ερμηνεία από Taylor Swift είναι η αγαπημένη μου (την έχω και για ήχο sms τις τελευταίες μέρες).



ΣΗΜ.: To meme σταματάει στην 29η μέρα, γιατί η ερωτοχτυπημένη έβαλα 2 φορές τον αριθμό τρία!! Απορώ πως δεν το παρατήρησε νωρίτερα ο μόνιμος αναγνώστης μου...(I love youuuuuu)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου