Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Days 14 to 19

Day 14:A song that no one would expect you to love: "Τσινγκι-τσινγκι-τσινγκι-οοααααα...." Ή κάπως έτσι τέλος πάντων! Ειλικρινά δεν περίμενα ποτέ από τον εαυτό μου να μ' αρέσει κάτι τέτοιο και μάλιστα τέτοιας εθνικότητας λόγω γλώσσας...δεν την καταλαβαίνω (όπως και πολλοί άλλοι στον κόσμο υποθέτω). Αλλά όταν μου το έδειξε η Λώρα μέχρι και τα χορευτικά μάθαμε(ναι ξέρω να το χορεύω και αυτό). 






Day 15: A song that describes you:(no comments)
Πριν σε γνωρίσω ήμουνα κραγιόν σε χάρτινο γιακά

τα πάντα τα βαριόμουνα κι όλα τα σιχαινόμουνα
πριν σε γνωρίσω τίποτα δεν έπαιρνα στα σοβαρά
ποτέ μου δεν δενόμουνα κι όλα τα απαρνιόμουνα
Ότι δεν έδωσες δώστο σε μένανε
Κι ότι δεν έδωσα το ‘χω για σένανε
Νύχτες ατέλειωτες εγώ περίμενα
Κοίτα να μην βρεθείς στα κακώς κείμενα
Πριν σε γνωρίσω τίποτα δεν είχε ουσία τελικά
τζάμπα περιπλανιόμουνα κ άδικα χαλιόμουνα
πριν σε γνωρίσω χώραγα σου λέω παντού κ πουθενά
τώρα απλά κατάλαβα πως πλάι σου παίρνω φωτιά






Day16: A song that is a guilty pleasure: Αxx....το γατάκι είναι soooooooo sweeet..!!!!
"Όποιο αστέρι κι αν δω συνέχεια το ρωτώ
Έαν σε βλέπει να σου πεί πως σ'άγαπω"






Day17:A song that you hear often on the radio: VEGAAAAAAASSS....NAIIIIIII..... Τους λατρεύω!!! Το ίδιο και το καινούριο τους τραγούδι που παίζεται παντουυυυ...!!!! Στα live τους κάνουν φοβερό show!! (Και η τύπισσα έχει τέλειο σώμα!!)




Day18: A song that you listen when you're angry: Βασικά δεν ξέρω αν το ακούω ή απλά βλέπω το video clip... Ένα τραγούδι από Archive, σε διασκευή placebo και πρωταγωνιστη στο video τον Ewan McGregor!!! Έπεσε κατά τύχη στην αντίληψή μου το video και φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να μην το λάτρεψω!!! Ηe's sooooo hooot!!!!
"makes me sick when I hear all the shit that you say
So fuck you anyway"




Day19: A song that you listen when you're happy: Εδώ ήθελα να βάλω το "Σαν έρθει η μέρα", γιατί κάθε φορά που το ακούω ένα χαμόγελο ζωγραφίζεται στο πρόσωπό μου και θυμάμαι ότι έχει έρθει και ήταν πολύυυυυυ ωραία...!!! Αλλά επειδή το 'χω αναρτήσει πιο παλιά πιστεύω ότι και το "Μυστικό μου να βρεις" θα κάνει τη δουλειά του... Τελικά μ' αρέσει πολύ και η Ήβη!!!

2 σχόλια:

  1. Aing λέγεται το τραγούδι και Orange Caramel το συγκρότημα.Είναι sub-unit του αγαπημένου μου συγκροτήματος των After School.Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!XDDDD Σημείωσα κάπου και την ημερομηνία για να μη ξεχάσω αυτό το συνταρακτικό γεγονός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τον Ewan ούτε ένα σχόλιο???Ντροπή σου!!!
    Καλά έκανες και το σημείωσες...να το γιορτάζουμε κάθε χρόνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή